divendres, 22 de maig del 2009

SOPAR MAIG

Hola a totes!!!

Per problemes musics-festius de les encarregades de fer el sopar de maig, es realitza un canvi de grup, aquestes persones passaràn a fer el sopar de juliol i les del mes de juliol a maig.

Per tant, les components que faràn el sopar i a les que teniu q avisar si no podeu (o no voleu) vindre a sopar son: PILI, ESTELA, LEO I LAURA DEPORT!!!

I després si voleu podem anar totes juntes amb les tuareg a falkata... però tenim que contestar ràpid per a que elles agafen minibus o autobus. Penseu-ho i avore que fem!!!

A GAUDIR!!! HAY QUE VIVIR!!!

1 comentari:

Leo ha dit...

Buenaaaaaassssssssssss!!!!!!!

A veure;
Jo crec que vaig fer el sopar de final de mes, al principi de la temporada. Recordes que vam fer un canvi?
Si no és així, jo el faria encantada, però no estic! Si que vaig,però tinc bodorrio a Castello de la Plana i ..... no aplegue.
Aclariu-ho i si hi ha algun problema puc encomanar un 'bocadill vegetal'gegant i ja està. Jejeje
Be, ja em digueu alguna coseta. Si pot ser al meu correu que ací no tinc temps d'entrar.

Molts besets

Sóc Leo, eh!!!